Avatar billede hornbech Praktikant
27. oktober 2007 - 13:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WiFI på en TyTN

Hej
Jeg har anskaffet mig en HTC TyTN.
Og alt kører bare perfekt, bortset fra mit WiFi
Kobler jeg op til mit WiFi, så finder den det godtnok og logger på
Men hvis jeg åbner Explorer på minTyTN og forsøger at finden en side så siger den :Siden blev ikke fundet. Kontroler navnet, og forsøg igen.

det virker lidt som at jeg godt kan få forbindelse til min trådløse router, men gen komme videre ud derfra

Hjælp hvad gør jeg
Avatar billede dp82 Nybegynder
28. oktober 2007 - 14:46 #1
hmmm min tytn køre bare har du modtaget en fuld DHCP pakken (ip subnet gateway DNS)?? gå i comm manger >> indstillinger >> Wlan indstillinger>>> menu>> netwærkskort
Avatar billede hornbech Praktikant
02. november 2007 - 07:20 #2
Det virkede da jeg manuelt satte DNS op :-)
Vil de så sige at man skal skifte dns hver gang man kobler op op et netværk,får man ikke tildelt sådan en automatisk.
Findes der ikke en "Guld" side om HTC eller endnu bedre TyTN med gode råd eller en side med GRATIS Programmer & Spil
Avatar billede dp82 Nybegynder
07. november 2007 - 19:30 #3
har du sidste firmware i den??? ellers find den på www.qtek.dk og ja det er gratis....

ellers prøv at hard reset den...(ADVARSEL DET SLÆTTER ALT I DEN)

det gøres ved at holde de to funstions knapper (dem over ok og windows -tasten) og softreset mobilen

handango er en god side men ellers google hvad du skal bruge... bare husk at bruge WM5 sammen med...
Avatar billede hornbech Praktikant
15. juni 2008 - 15:12 #4
Sp lukket