Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Licens til Navision 4

Hvad koster en licens til Navison. Vi har i firmaet 5 licenser, men står nu og mangler en ekstra. Vi har adgang til alt i Navision, hvis det er til nogen hjælp.

Der blev betalt ca 25.000 kr i ekstra tilretninger da programmet blev opgraderet fra Navision 2,6? til den nyeste version.

Vh Peter
Avatar billede amtoft Novice
24. oktober 2007 - 19:50 #1
Er det ikke ca. 11-12.000,- ?
Men spørg din forhandler, det er der du skal handle under alle omstændigheder :)

mvh Brian
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:28 #2
Tak Brian.

Vi er helt enige, men jeg søger bare en pris på den licens, det virker på mig som om den kan koste fra 10.000 til 25.000 alt efter, hvem man spørger. Der må dog findes en listepris på en licens.??

Peter :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:32 #3
Det er Microsoft der fastsætter priserne, så derfor kan du lige så godt spørge din forhandler - det er ikke noget man bare kan købe i løs vægt i den lokale softwarebutik, da din licensfil skal opdateres :)
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:56 #4
okay, - jeg forhører mig hos mit Navision Solution Center.

Peter
Avatar billede lisbethh Nybegynder
26. oktober 2007 - 18:54 #5
Der er 2 forskellige prissystemer.
Hvis I har købt en samlet pakke hvor I har betalt kr. 14.795,- pr. arbejdsplads koster de næste også det (ind til bruger nr. 15)
Hvis I har specielt udvalgt og betalt for de udvalgte moduler koster de næste arbejdspladser (nr. 6 - 10) kr. 11.000,- pr. stk.  excl. moms.
Jeg er gerne behjælpelig med anskaffelse, installation osv.
vh Lisbeth  systemkonsulent
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
27. oktober 2007 - 19:34 #6
Tak Lisbeth.

Jeg er ved at indhente tilbud på licens, og i samme ombæring en pris på lidt tilretning af Navision.

Endnu engang tak for dit tilbud, - men jeg bliver ved min nuværende Navision leverandør.

Peter ;-)
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
20. juni 2008 - 22:49 #7
Lukker.