Avatar billede jkampmann Nybegynder
23. oktober 2007 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

htaccess på iis på needhost.dk

Hej.. I dag købte jeg et webhotel på needhost.dk. Og jeg har aldrig vidst man ikke kunne bruge htaccess, og det står INGEN steder på needhost..

Hvad skal jeg gøre for at benytte htaccess derpå??

Nogle der har erfaring med needhost.dk og htaccess evt?

Får følgende fejl:

IISPassword
The page cannot be displayed
There is a problem with the page youare trying to reach and it cannot be displayed. It is most likely that configuration files for this url are corrupted.

Please try the following:

    * Click the Refresh button, or try again later.
    * Open the home page, and then look for links to the information you want.
    * If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the home page.

HTTP Error 500
IISPassword for Internet Information Services » IISPassword Info
Avatar billede Slater Ekspert
24. oktober 2007 - 00:43 #1
.htaccess er en del af Apache serveren desværre, så på Windows-hoteller har man ikke muligheden.

Om der findes et alternativ, kommer an på hvad du skal bruge det til. URL-rewrites har f.eks. alternativer på Windows.
Avatar billede sherlock Nybegynder
24. oktober 2007 - 08:12 #2
Du kunne foreslå needhost, at lægge det her på:

http://www.troxo.com/products/iispassword/

Det er gratis.
Avatar billede sherlock Nybegynder
24. oktober 2007 - 08:15 #3
Hov. Det er da vist på.

Du (eller Needhost) skal sikkert rette noget.
"It is most likely that configuration files for this url are corrupted."

Prøv at ringe til dem og sig at du har et problem med IISPassword.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
12. november 2007 - 22:48 #4
Skiftede til servage