Avatar billede tahna Nybegynder
22. oktober 2007 - 18:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et logo

Vi er fem kvinder der har startet en counterstrike klan, dermed skal der også laves en hjemmeside. Den er på plads, nu mangler der bare et Logo. Ingen af os er webdesignere, derfor spør jeg om hjælp her. Logoet skal naturligvis vise at vi er et tøsehold, men samtidig indeholde våben, da det jo er counterstrike vi spiller. I vores tidligere klan var logoet en pige pigvin med et gevær, den kunne vi ikke så godt tage med os når vi gik solo. Håber på at få et par bud herinde...tak på forhånd =)
Avatar billede Slater Ekspert
22. oktober 2007 - 19:16 #1
Et umiddelbart forslag ville være:
http://i24.tinypic.com/2d2eznp.gif

Man mangler jo lidt at vide farver og navn, for at kunne lave så meget mere.
Avatar billede old-faithful Praktikant
22. oktober 2007 - 20:22 #2
Eller to andre forslag I kan arbejde videre med: http://peecee.dk/?id=74181
Avatar billede tahna Nybegynder
25. oktober 2007 - 21:39 #3
tusind tak for hjælpen =) de var alle enkle og gode...det med kvinden mangler de rigtige counterstrike våben... men det bliver det med kvindetegnet der helt klart vinder.Enkelt og godt :)
Avatar billede tahna Nybegynder
25. oktober 2007 - 21:52 #4
Jeg ville rigtig gerne give dig de 100 point old-faithful, men kan ikke se hvordan det gøres.
Får afvide af min nørde ven det er fordi du har svaret med en kommentar!?
Avatar billede old-faithful Praktikant
25. oktober 2007 - 21:54 #5
Det var så lidt.

Det er korrekt. Men jeg har hermed lagt et svar som du kan acceptere, så nu burde det virke.
Avatar billede Slater Ekspert
26. oktober 2007 - 13:32 #6
Det med kvinden har faktisk netop de rigtige counter-strike våben: en M4 og en AK47, hvorimod der ikke er en M16 i CS, som i det med kvindetegnet ;)
Avatar billede tahna Nybegynder
28. oktober 2007 - 16:00 #7
kan genkende ak47'eren viperine...måske er det fordi der er sigte på M4 at den ikke minder om den i CS ;) jeg er kun den ene med en stemme omkring hvilket logo bliver brugt, og de andre 4 har valgt. Sorry :)

oldfaithfull du har fået din accept
Avatar billede Slater Ekspert
28. oktober 2007 - 17:49 #8
Nej nej, I skal da tage det logo I synes er bedst :)
Jeg siger bare at der faktisk er mere "korrekte" våben på mit. Men det er jo ligegyldigt.