Avatar billede need4speed Nybegynder
22. oktober 2007 - 18:03 Der er 5 kommentarer

Mini shop

Jeg går i tankerne om at få udviklet et program som skal sælges via min egen hjemmeside.

Det skal ikke være en advanceret shop da jeg kun sælger et enkelt produkt.

Skal man ud i en shop løsning eller kan det laves rimelig enkelt på andenvis ?

Vil meget gerne høre nogle forslag og ideer.
Avatar billede goose Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:35 #1
Det kan da klart laves enklere på anden vis, en betalingsgateway og lidt opsætning, så skulle den vist være i vinkel.

At bruge en dyr webshop til dette formål ville være at skyde gråspurve med kanoner.

/Goose
Avatar billede need4speed Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:58 #2
Noget du kunne lave for betaling ?
Avatar billede goose Nybegynder
23. oktober 2007 - 09:38 #3
Ja det skulle da ikke være umuligt, send evt. noget mere info på admin [at] goose [dot] dk

/Goose
Avatar billede snappi-v Nybegynder
23. oktober 2007 - 14:43 #4
jeg vil også gerne give et bud på opgaven. Hvordan kan jeg kontakte dig?
Avatar billede need4speed Nybegynder
23. oktober 2007 - 15:03 #5
jensmikkelsen [at] hotmail[dot].com

Kan du kontakte mig på.