Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 14:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

afinstallation af acrobat reader v 7

min pc installeret med windows xp.
jeg har fået afinstalleret acrobat reader version 6 og 7, men version 7 vil kun fjernes delvist. Jeg kan have fået fjernet filer/foldere før korrekt afinstallation fra tilføj/fjern programmer.
Når jeg forsøger fra tilføj/fjern programmer får jeg en fejlmeddelse om at filen: adobe reader 7.0.8.msi ikke findes.
Når jeg blot prøver at installere version 8, så brokker den sig over at den ikke vil lade sig installere, da den kan se rester af en gammel installation.

HJÆLP. Hvordan slipper jeg af med den gamle version så jeg kan installere den nye ?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2007 - 14:21 #1
Genstart i fejlsikret tilstand og gå ind og slet manuelt.
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2007 - 14:23 #2
Fandt dette:

First you need to go to Microsoft Support and download the Windows Installer Cleanup Utility AKA MSIcuu2.exe Here is the link: hppt://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301. Save it to your desktop and get out of the program.

I have XP, so I went to Start, then Search and looked for MSICuu2.exe. When the icon shows up, run the program. After its done its thing, you will get a list of files. Click on Adobe and it will remove it. Then go back into Adobe.com and install 8.0
Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 14:24 #3
jeg har slettet alle de folders jeg kan komme i tanke om, og ver8 brokker sig jo netop over at der mangler en fil som jeg har slettet manuelt.
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2007 - 14:24 #4
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2007 - 14:27 #5
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=knudemand&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Hvad med at lukke dine åbne spørgsmål, ned til venstra og acceptere så er der lukket
men det er ikke dine egne svar hver gang, er der noget du kan bruge må du bede svaren om at lægge et svar som du så acceptere.
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2007 - 14:46 #6
Giv en tilbagemelding hvis du får afprøvet Microsofts uninstaller.
Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:20 #7
jeg har prøvet den, men den hjalp ikke :-(
Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:20 #8
silbidor: tak for hintet. Jeg tror jeg har fået lukket alle mine gamle spørgsmål nu.
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2007 - 15:21 #9
Prøv at afinstallere alt hvad du kan og kør så en tur med Ccleaner inden du forsøger at installere version 8 http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede nva Praktikant
24. oktober 2007 - 09:27 #10
Respons?
Avatar billede knudemand Nybegynder
24. oktober 2007 - 11:43 #11
nva: sorry. har lige været offline et par dage. Har fjernet alt jeg kunne manuelt, og efterfølgende kørt cc cleaner. Readeren er der stadig i ev ver 7.....jeg har været udsat for vira der var nemmere at slippe af med :-(
Indtil videre har jeg installeret et andet PDF reader program, men jeg vil da fortsat gerne af med 7'eren, hvis der er nogen der har en god ide.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. oktober 2007 - 14:52 #12
Kan du geninstalere den gamle adobe 7 ? hvis du kan så prøv,når den er instaleret gå i tilføj og fjern programmer og afinstaler genstart find mappen adobe i programmer
og slet manuelt evt. i fejlsikret. har selv prønet og det virkede.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. oktober 2007 - 14:53 #13
prøvet
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2008 - 07:15 #14