Avatar billede htmlkongen Novice
20. oktober 2007 - 00:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad sker der_egentlig for eksperten.dk?

Opdaters eksperten.dk egentlig?

Mig bekendt er de eneste ændringer sket i 2007:

- Google Adsense
- vedligehold af banner.

Sker der overhovedet andet end kommercielt arbejde på den her side?
Avatar billede grohnheit Nybegynder
20. oktober 2007 - 00:31 #1
undre mig også meget...

for et år tid siden var der en undersøgelse af hvad eksperten.dk kunne gøre bedre, med edit funktion og sådan. Men så vidt jeg kan se er der ikke sket noget overhovedet.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
20. oktober 2007 - 10:34 #2
I følge snowball skulle der gerne ske noget inden årsskiftet:

http://www.eksperten.dk/spm/799371
Avatar billede snowball Novice
20. oktober 2007 - 22:42 #3
Som nævnt i ovenstående spørgsmål, så skulle der meget gerne ske noget inden så længe. Jeg har længe gerne villet fortælle jer noget konkret, men det er ikke lykkedes mig at få ret mange konkrete informationer ud af IDG, men det skulle gerne ændre sig snart :)
Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2007 - 13:53 #4
Perfect. Thanks guys