Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 22:32 Der er 7 kommentarer

Scannerproblemer.

Jeg har en hp scanjet 5100c scanner som jeg har en del problemer med.Jeg bruger Win Me og har downloaded de nyeste drivere og har opdateret og genstartet men min scanner fryser hele maskinen så den næsten intet kan og står og ligesom siger en monotom lyd /takt og selv om jej deleter den bliver den ved til jeg genstarter????????????? er her en som ka hjælpe mig ? jeg håber det  vi snakkes ved            Bras

Avatar billede parazite Nybegynder
09. juni 2001 - 22:37 #1
Har scanneren virket før?
Avatar billede parazite Nybegynder
09. juni 2001 - 22:41 #2
Hvis det er en helt ny scanner, og den ikke har været i brug før, så har du formentlig glemt at unlocke den. Under scanneren er der en lille \"knap\", der skal skubbes til siden for at låse op for læsehovedet. Hvis den ikke er skubbet til siden, så kan læsehovedet ikke bevæges, og scanneren vil blot \"tikke\".
Avatar billede parazite Nybegynder
09. juni 2001 - 22:45 #3
Og det var så et svar. :)
Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 22:47 #4
Scanneren har virket med win 98 og en gammel harddisk og unlockknappen kan kun skubbes hvis man flytter stikket
Avatar billede parazite Nybegynder
09. juni 2001 - 22:53 #5
Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 23:01 #6
Jeg prøver lige igen
Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 23:16 #7
Det Hjalp ikke nu står den og hakker igen og låser næsten alt Øv må genstarte igen igen