Avatar billede virus2007 Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ryder af nettet

Jeg har lige skaffet mig en HP printer. Jeg valgte ikke at fortsætte min online tilmelding da jeg var i tvivl om jeg ville aflevere den tilbage.

Efter jeg fik startet min computer op dagen efter og printeren virkede fint.

Men da jeg gik på nettet opstod der problemer.

Hvis der dukker et popup vindue op og jeg lukker for det, kommer der en fejl meddelse fra windows og jeg bliver og når jeg klikker ok til den så lukker alle mine internet sider ned. Det samme hvis jeg har åbnet flere vinduer og jeg vælger og lukke for et vindue så kommer fejl medddelsen, og det samme når jeg er færdig med at skrive her og jeg vil lukke det her vindue fordi jeg er færdig med at være på nettet så vil fejl meddelsen komme når jeg lukker siden.

Hvordan får jeg rettet fejlen?
Avatar billede virus2007 Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:07 #1
I fejl meddelsen står der:
IEXPLORE.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2007 - 18:21 #2
Prøv evt. at geninstallere IE? :)
ellers, så prøv at bruge FF (FireFox)
Avatar billede virus2007 Nybegynder
19. oktober 2007 - 19:31 #3
IE? er det internet explore?
Hvordan geninstallere jeg det?

Firefox?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 00:58 #4
Ja, IE er Internet Explore
Og Firefox er en anden internet browser , eller også sagt Et andet internet program :)
Du kan downloade det på : www.firefox.com

Og, hvis du vil geninstallere IE, skal du bare søge på at downloade IE også tror jeg selv den spørger om den skal geninstallere eller fjerne osv. :)
- Prøv det :)
Avatar billede virus2007 Nybegynder
20. oktober 2007 - 17:01 #5
Jeg har installeret firefox. det har ikke hjulpet. Valgte at beholde mine gamle instillinger da den spurgte om det under installationen.

Ang. IE download skal jeg bare søge efter den på nettet. f.eks. på cnet.com eller download.com

Jeg skal vel kun bruge et af progammerne enten firefox eller IE.
Avatar billede virus2007 Nybegynder
20. oktober 2007 - 17:03 #6
Jeg har fundet den her side  http://www.errorsmart.com/?hop=gemini02&gid=1070791529&gclid=cmx_v__eny8cfqxxzwod6angxq

på download.com. vil lige prøve den.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 16:42 #7
Hmm ...
Du skal self. ikke bruge IE når du har installeret FF=Firefox..
- du kan da ikke få en fejl fra IE, hvis du bruge FireFox? ;s
Avatar billede virus2007 Nybegynder
30. oktober 2007 - 18:06 #8
jeg har fundet frem til fejlen. alle fejlene på min pc fik jeg løst ved at formatere og installere windows forfra.

Hvordan sletter jeg det her indlæg?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2007 - 18:10 #9
Du kan ikke slette et spørgsmål.
Send selv et "Svar" i stedet for en "Kommentar".
Efterfølgende markerer du dit navn i boksen nederst til venstre, og klikker på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede virus2007 Nybegynder
31. oktober 2007 - 12:06 #10
ok.