Avatar billede oxa Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:40 Der er 4 kommentarer

2 skærme?

Hej alle sammen har et spørgsmål ;) .. JEg har en 19 tommer skærm som jeg bruger som skærm 1. og en sony 26 tommer til skærm 2. nu kommer spørgsmålet.. Kan jeg både spille på den ene skærm og se film på en anden ?.. alså på en måde en ny vertual skærm
Avatar billede venturer Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:47 #1
Det kommer meget an på dit grafikkort. Men de fleste kan nu godt håndtere det.
Alt efter kort og driver, kan det dog være nødvendigt at du kører dit spil i Windowed mode, men det er bare at prøve dig frem. Windows kan i hvert fald godt håndtere det hvis bare hardware og driver kan følge med :)
Avatar billede venturer Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:49 #2
Du skal forresten vælge at udvide dit skrivebord (ikke klone det). Så behandler Windows det som to seperate skærme med hver deres opløsning, og du har så mulighed for at vise forskellige ting på hver skærm.
Avatar billede oxa Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:56 #3
så laver den bare en stor skærm.. halv halv
Avatar billede venturer Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:58 #4
Yup. Og dét er også meningen. Hvis du maksimere et vindue vil det kun blive maksimeret til den ene skærm. Samme vil gælde med spil og mediaplayer.