Avatar billede fqthjoe Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser nogle php filer andre ikke.

Hej,
Har installeret apache 2.2.6 og php 5.2.4. Nu vil den gerne vise nogle af mine php-filer, andre ikke.
Hvis min test php-fil ser sådan ud, virker det:
<?php
phpinfo();
?>
men ikke
<?
phpinfo();
?>.

Og så er der andre der ikke viser noget, og nogle viser noget vollapyk...
Det er under Windows.

Er der nogen der kan hjælpe mig på rette vej ?
vh thjoe
Avatar billede pidgeot Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:30 #1
Til det du nævner er short tags slået fra. Med dem der ikke viser noget vil jeg skyde på at display_errors er slået fra, og der er en syntaksfejl. "Volapyk" kan jeg ikke udtale mig om med sikkerhed, men et skud er et problem med tegnsættet.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:56 #2
Perfekt... Det virker nu... Danke..
Det med volapyk..virker også nu...
Smid et svar.. Og 1000 tak....
Avatar billede pidgeot Nybegynder
19. oktober 2007 - 15:09 #3
Værsgo :)