Avatar billede wiper Nybegynder
15. oktober 2007 - 14:27 Der er 1 løsning

Wss 2.0 til Wss 3.0

Ved ikke om det er denne kategori men her kommer den alligevel

Jeg har en kørende installation af WSS 2.0 på en Windows 2003 r2 sp1 og jeg vil gerne opgradere til WSS 3.0

Når jeg starter installationen får jeg opgrader muligheden som jeg vælger - men efterfølgende får jeg en advarsel fra installations programmet:

""Dette produkt kan ikke installeres på en maskine, hvor en anden sprog version af Windows Sharepoint Services 2.0 er installeret. Du bør installere dette produkt på samme sprog som den eksisterende installation af Windows Sharepoint service 2.0""

Jeg har prøvet både med en DK version og en UK version - resultatet er det samme !!

Er der en der ved hvordan man fikser dette ?
Avatar billede wiper Nybegynder
15. maj 2008 - 10:34 #1
lukker denne