Avatar billede nettjek Nybegynder
14. oktober 2007 - 21:53 Der er 5 kommentarer

Nyt site til bedømmelse af netbutikker…

Hej eksperter.

Vi er tre venner som er ved at lægge sidste hånd på vores projekt: et nyt sted hvor brugere kan bedømme de danske netbutikker og finde råd om dansk lovgivning, når der skal handles på nettet.

Siden er ikke helt klar endnu, men vi er gået ind i den sidste fase, hvor fejl skal rettes og det sidste laves. Vi vil derfor meget gerne have siden testet for fejl og samtidig modtage konstruktiv kritik.

Bedømmelserne er ikke gyldige under testen og en butiks bedømmelser vises allerede, når der er lagt én bedømmelse på den – dette vil kun være tilfældet under testning.

Alle data indtastet på testsiden, vil blive slettet inden siden rigtigt skydes i gang.

Vi håber at høre fra dig.

Du finder testsiden på http://test.nettjek.dk/

De bedste hilsner og på forhånd tak,

Andreas, Sebastian, Mikkel
/ Nettjek.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. oktober 2007 - 22:06 #1
...og I er sikre på at juraen er i orden??? Hvad gør I hvis en tilfældig person vælger at skælde Heri Rideudstyr ApS al ære og værdighed fra, på et grundløst grundlag, og Heri Rideudstyr ApS vælger at lægge sag an mod jer??? Man kan reelt ikke fraskrive sig et ansvar for hvad der sker på de hjemmesider, man bestyrer, selv om det er andre, der fremfører det.

Ellers er det selvfølgelig en god ide. Kan I ikke også dobbelttjekke på E-handelsfonden? Jeg synes at jeg oplever flere butikker, som egentlig er godkendet med E-mærket, alligevel overtræder deres regler, helt uden komsekvemser.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. oktober 2007 - 22:07 #2
Ups, ... mon ikke det sidste ord skulle være "konsekvenser" .... ;)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
16. oktober 2007 - 06:48 #3
Som erikjacobsen skriver er der et ansvar..

Læs mere her:
http://www.djh.dk/ejour/0504/35BenderDebat.html

specifikt her:
http://www.djh.dk/ejour/0504/35BenderDebat.html#Uden_for
Avatar billede nettjek Nybegynder
16. oktober 2007 - 12:29 #4
Tak for svarene. Vi er opmærksomme på, at vi har et ansvar ved at drive en hjemmeside, og det ansvar må vi selvfølgelig påtage os.

Vi hører gerne mere til Nettjek - alle kommentarer tages med i vores overvejelser.

De bedste hilsner,

Andreas, Sebastian, Mikkel
/ Nettjek
Avatar billede nettjek Nybegynder
26. november 2007 - 20:06 #5
Så er vi færdige med beta-launch fasen og det betyder, at siden nu er klar og bliver launchet i morgen.

Nu håber vi siden er blevet så god, at den vil gavne mange fremover.

Tak for kommentarerne - vi modtager stadig gerne flere.

Allerede nu kan butikkerne bedømmes rigtigt (de bliver ikke slettet igen ligesom de gjorde under testningen) og vi modtager stadig gerne kommentarer og andet.

I kan se det færdige resultat på www.nettjek.dk

De bedste hilsner,

Sebastian, Andreas, Mikkel / Nettjek