Avatar billede styrk Nybegynder
12. oktober 2007 - 21:50 Der er 5 kommentarer

vurdering af trailer-site

Hej.

Mit første forsøg på at lave noget ajax baseret website.

http://rasmusstyrk.dk/trailers/

Jeg er interreseret i forbederinger og bugs.

:-)
Avatar billede kurdo Novice
13. oktober 2007 - 09:35 #1
jeg kan mega godt lide det søgfunktion! :) synes det er feedt at der popper lidt hjælp frem,  men jeg kan ikke lige når man har trykket på et link i menuen så rykker den med siden, prøv se om du kan fixer den, ellers simpel og fin design! :)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
13. oktober 2007 - 11:18 #2
Det eneste der generer mig er at mange af filmene bliver vist flere gange på siden - det virker ikke særlig proff.
Avatar billede styrk Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:18 #3
jeg tror den rykker med siden fordi at siden bliver meget lang ved de links, også kommer der jo scrollbar på. (i hvert fald i FF).

Jeg har tænkt mig at lægge koden ud til download hvis nogen er interreseret :-)
Avatar billede styrk Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:19 #4
Yep det er min indeksering den er gal med.. Skal jeg nok rette.
Avatar billede styrk Nybegynder
16. oktober 2007 - 20:21 #5
tak for svarende.

I kan bare smide et svar :-)