Avatar billede 8718 Juniormester
12. oktober 2007 - 20:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bliver kvaliteten forringet af en trådløs forbindelse

Har brug for at få afklaret et væddemål.

A siger:
Kvaliten ved filmfremvisning (f.eks. sputnik)med en projekter til et billede der er 1.5 * 2.0 meter bliver forringet, når man bruger en trådløs internetforbindelse. (Det skal tilføjes, at det er kabler af top-kvalitet).

B siger:
Kvaliteten er uændret uansat forbindelse.
Avatar billede mnp Nybegynder
13. oktober 2007 - 12:01 #1
Lige dér ang. film  betyder trådløs forbindelse ikke noget er jeg da ret sikker på.
Det er mere når du skal spille, og så den kan være lidt langtid om at transmittere pakkerne.
Avatar billede 8718 Juniormester
13. oktober 2007 - 12:20 #2
Hmm - nu indgår jeg ikke selv i væddemålet, men A accepterer ikke lige sit nederlag, når du ikke er sikker.....
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2007 - 14:26 #3
Kvaliteten bliver ikke dårligere af at det er trådløs.
Det som kan ske er udfald, som følge af trådløs, af netop den grund at den kommer til at mangle pakker mv.
Avatar billede 8718 Juniormester
19. oktober 2007 - 14:57 #4
Tak - A har nu accepteret sit nederlag :-)
Avatar billede 8718 Juniormester
09. januar 2008 - 19:56 #5
UPS - så lige, at jeg ikke havde fået accepteret dit svar. Men bedre sent end aldrig :-)