Avatar billede bornstein Juniormester
10. oktober 2007 - 19:56 Der er 2 kommentarer

Mit logo i temp siden hopper i tabel

Når man bevægger sig fra den ene side til den næste, flytter mit logo sig på min web side. Meningen er det skal stå på samme sted på alle sider. Jeg kan ikke finde ud af at få den tabel logo'et "born2b" ligger i til at være stabilt placeret.
Se venligst siden: http://born2b.dk
Og klik dig lidt rundt i menuen.
Hvordan får jeg temp-siden, hvor logo'et ligger til at holde sig til højere, eller samme sted?
(Jeg mener at det må hænge sammen med at den tabel loo'et befinder sig i, forholder sig til en tabel neden under. )
Venligst
Avatar billede olebole Juniormester
10. oktober 2007 - 20:55 #1
<ole>

Er der noget, der hopper? På hvilken platform og i hvilken browser?

/mvh
</bole>
Avatar billede bornstein Juniormester
10. oktober 2007 - 21:17 #2
Tak for svar.
Altså mit logo "born2b" på min web side http://born2b.dk flytter plads alt efter hvilke sider man står i. F.eks. på "index siden" og på "Salg af bog. Jeg ser det i eksplore 7.
mvh