Avatar billede exp Juniormester
10. oktober 2007 - 14:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Feedback - brugervenlighed på blog

Hejsa folkens,

er der nogle er jer, der kunne være interesseret i at give mig noget input på min blog?

Det jeg søger feedback på, er den generelle brugervenlighed omkring at navigere rundt på siden, samt "informationsvenlighed".

Ting I gerne må kigge på kunne være:
- generel navigation
- artikel-specifik navigation
- artikel meta-data (tags, kategori, etc)
- over-all brugervenlighed
- alt, hvad I i øvrigt finder relevant at fremhæve.

Grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke selv er tilfreds med brugervenligheden, men ikke umiddelbart synes at kunne finde den guldbelagte vej til total brugervenlighed, og derfor håber jeg, at der er nogle lyse hoveder der vil give noget kvalitetsfeedback :-)

Point fordeles blandt alle gode indlæg.

Linket, I bedes klikke på, er:
www.bartender.dk/blog/
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
10. oktober 2007 - 14:16 #1
Jeg synes det er en super side. Selv er jeg ikke bartender, men synes stadigvæk det er en intersant side, som med tiden, når der kommer opskrifter og andet lir' på, vil være en side alle kunne bruge.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
02. november 2007 - 09:18 #2
Respons
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2007 - 11:38 #3
Selvom du ikke kom med respons på mit konkrete spørgsmål, får du alligevel lidt for din tid c",)