Avatar billede per2edb Praktikant
10. oktober 2007 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Expression WEB kørt i Internet explorer på egen compute

Jeg har fået Microsoft Expression WEB på Vista.
Nu skal jeg have den til at køre på min computer som på en server
(Vises i internet explorer)
Hvordan gør man det?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. oktober 2007 - 17:37 #1
Du kan ikke bruge Expression til at lave en server med, den er beregnet til at lave TML-koderne med.

Hvis du vil opsætte din egen server - hvad du abslout skal tænke over mere end een gang - så er det gennem styresystemets ISS.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. oktober 2007 - 17:38 #2
HTML-koderne ...der var lige faldet et bogstav ud
Avatar billede per2edb Praktikant
20. juni 2010 - 12:50 #3
Lukket