Avatar billede hto78dg Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette sport fra søgning

Hejsa

Når jeg begynder at skrive noget i IE kommer den selv med forslag fra tidligere søgninger. Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg slår det fra ?
Avatar billede enya Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:33 #1
Er det IE6 eller IE7..? Win XP eller Vista..?
Avatar billede hto78dg Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:35 #2
ie7 Vista
Avatar billede dompap Novice
08. oktober 2007 - 21:36 #3
Du skal fjerne autofuldførelse.
Gå ind under funktioner - indstillinger - indhold - personlig information - her kan indstillingerne for autofuldførelse sættes.

(tools - internet options - content - autocomplete)

M.v.h.

Dompap
Avatar billede hto78dg Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:38 #4
Thx dompap.
Avatar billede dompap Novice
08. oktober 2007 - 21:39 #5
Bruger du i stedet Firefox (ved godt at du bruger IE) er det nemt at slette spor. Her kan du slette tidligere søgninger, cookies m.v. ved at holde CTRL+SHIFT+DEL nede samtidig hvorefter du får mulighed for at vælge hvad du vil slette/beholde - men det er jo bare Firefox ;o)
Avatar billede krusnof Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:44 #6
www.ccleaner.com - gratis og meget effektivt program som kan rense MANGE ting på din computer! Også fra andre programmer og registry.
Ingen ad-ware eller noget som helst!
Avatar billede hto78dg Nybegynder
08. oktober 2007 - 22:01 #7
Jeps kender godt firefox, men af og til har vi jo alle behov for IE ;)