Avatar billede madsrosborg Nybegynder
08. oktober 2007 - 17:47 Der er 4 kommentarer

rense middel til 15.4" WSXGA

Hej Kloge Mennesker (:

Jeg har en Znote 6625, men min skærm er efterhånden sat godt til med
Fingeraftryk?

Hvad kan anbefales af rense middel? Ikke noget man køber, bare noget som de fleste danskere har i huset?

Har hørt at hvis man bruger vand øddelægger man en beskyttende overfalde som er på skærmen?

Min skærm er en 15.4" WSXGA.
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
08. oktober 2007 - 18:07 #2
Hvad hvis man ikke vil betale? Kan man ikke blande et eller andet sammen?
Avatar billede peet-49 Novice
08. oktober 2007 - 18:38 #3
postevand med en meget mild opvaskeopløsning, må ikke indeholde sulfa.
Avatar billede peet-49 Novice
14. oktober 2007 - 08:57 #4
Fik du den renset??