Avatar billede xicrow Nybegynder
05. oktober 2007 - 16:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vudering af "Pop-ned boks"

Hey Eksperter.

Har lavet en lille smart pop-ned boks til brugerbeskeder, fejlbeskeder, og lignende...

Syntes selv den er rimelig smart, men hvad syntes i ?

Og syntes i derudover at der er fornuft i af bruge sådan en til den slags små beskeder?

http://jan.gotmilk.dk/msgbox/

/xicrow
Avatar billede lund_dk Praktikant
05. oktober 2007 - 17:01 #1
Directory Listing Denied
Avatar billede xicrow Nybegynder
05. oktober 2007 - 17:02 #2
Sorry... Virker nu, lagde lige et opdateret version op :)

/xicrow
Avatar billede xicrow Nybegynder
05. oktober 2007 - 17:04 #3
Skulle måske lige sige at boksen forsvinder igen efter, 7 sec... men kan selvfølgelig instilles :)
Avatar billede kennedk Nybegynder
06. oktober 2007 - 18:18 #4
Det virker meget smart, men det eneste jeg lige kan se der der mindre smart, er hvis brugeren har scrollet ned , så kan man ikke se beskeden.
Avatar billede enya Nybegynder
06. oktober 2007 - 20:03 #5
Smag og behag er jo forskellig - men jeg synes faktisk, den virker som et irritationsmoment.
Avatar billede hoeks Nybegynder
03. november 2007 - 23:19 #6
Er det noget man kan få sovsen til det der?... Det er ret lækkert synes jeg.
Hvis ja, er du så ikke en skat at sende det til Rasmus_hoeks[at]hotmail.com ?
Avatar billede xicrow Nybegynder
04. november 2007 - 14:59 #7
Sovsen? Den har jeg sq ikke lige hørt før ;)

Men jo, sender den lige til dig når jeg får tid til det, hvis du skulle finde eventuelle ting der kan forbedres, må du meget gerne skrive til mig.

/xicrow
Avatar billede xicrow Nybegynder
29. november 2007 - 23:02 #8
Ok... Jeg siger mange tak for de meninger jeg har fået om min "Pop-ned boks"

Lukker "spørgsmålet" igen

/xicrow