Avatar billede polsehorn Nybegynder
05. oktober 2007 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Hvad for et grafikkort

Hva for et grafikkort er bedst af de her :

Jeg har det her nu. NVIDIA GEFORCE 7500 LE

1 - BFG GeForce 7950 GT OC

2 - Club 3D NVidia 7950GT

3 - Leadtek WinFast PX7950 GT TDH

4 - XFX GeForce 7950 GT

5 - MSI NX7950GT-VT2D512EZ-HD
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. oktober 2007 - 17:35 #1
Jeg vil anbefale dig, at gå ind på producenternes hjemmesider og sammenligne kortene.

Led evt. efter reviews via deres site og/eller Google.

Et kriterium udover selve kortet kunne jo også være medfølgende software/spil.
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2007 - 07:39 #2
og støjniveau

ved jeg ikke lige hvad de kort koster, men har du overvej noget fra 8 serien, hvor du også får mulighed for direct x 10, som dog kræver vista. Så er du vel "fremtidssikret" selv om det er et lidt tyndslidt begreb.
mener ikke kommende spil til direct x 10 vil ikke kunne klares med direct x 9 kort