Avatar billede madsrosborg Nybegynder
04. oktober 2007 - 21:13 Der er 11 kommentarer

Ikon bug i vista

Hej

Jeg har et ikon på mit skrivebort som absolut ikke vil slettes, og det er højst irriterende!!

En af mine venner viste mig en måde man kunne få en mappe til at forsvinde helt, det var et eller andet med at man kunne trykke noget bestemt i numlock. Det er altså ikke bare en helt normal Skjult mappe som man også kunne i Xp.

Den eneste måde man kan finde den på er at trække musemarkøren hen over mappen. Jeg har stortset prøvet alt! jeg har:

Højre klikket på mappen, prøve at skifte ikonet til en alm. mappe men uden held.

Har prøvet at slette med et simpelt Delete

Har prøvet at flytte den over i papirkurven

Har fjernet alt hvad der hedder skrivebordsbeskyttelse og arkiv.

Den har ikke noget navn, udseende eller noget inde i sig.

Nogle der har prøvet det, eller ved hvordan man kan fjerne denne mappe?? Tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:01 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:02 #2
Ellers er der jo systemgendannelsen du kan bruge.
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
04. oktober 2007 - 22:03 #3
Mener kun at Dr. Delete kan slette enklete filer, ikke en hel mappe.. Desværre.. Andre forslag ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:07 #4
ja det er skrevet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:07 #5
Men ja du har ret med drdelete - my bad!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:12 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:14 #7
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
04. oktober 2007 - 22:21 #8
Hvis du har endret navn på den skriver du selvfølgelig navnet på katalogen istedet for ALT+0160.

Men mappen har ikke noget navn. Hverken navn eller ikon, den falder bare i med baggrunden :S Anybody?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2007 - 22:53 #9
Systemgendannelse?
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
05. oktober 2007 - 08:18 #10
Programmet Unlocker Assistent kunne klare arbejdet!
- Mange til John_Stigers!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2007 - 20:06 #11
:)