Avatar billede jessen31 Nybegynder
04. oktober 2007 - 07:26 Der er 12 kommentarer

Program til genkendelse af Hardware

Hej

Jeg ved der findes et program til genkendelse af Hardware, Feks hvilke RAM typer, bundkort etc.

Er der nogle der har det liggende, eller et link `?

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 07:37 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
04. oktober 2007 - 07:51 #2
http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=681
For at pakke Everst ud kræver det at du har programmet winrar som mit link henviser til
Avatar billede nva Praktikant
04. oktober 2007 - 07:56 #3
Avatar billede nva Praktikant
09. oktober 2007 - 09:59 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 18:42 #5
halloooooo
Avatar billede snuden_dk Nybegynder
13. november 2007 - 18:49 #6
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2007 - 06:32 #7
Hvad har snuden gang i? Man lægger kun et svar hvis man er sikker på at ens svar er rigtigt, og da helgec har svaret 04-10-07 kl 07:37:02 er du bagud.
jessen31 er ret ny på eksperten så det er muligt at han ikke ved hvordan man behandler et svar, så jessen du kan læse her.  http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede snuden_dk Nybegynder
14. november 2007 - 10:43 #8
Fork !... Forkert link postet. Jeg havde noget forkert i clipboard. SRY.
Og til en anden gang silbidor; Man får ikke lyst til at deltage i det her - hvis man skal sables ned hvis man laver en fejl... Du virker lidt aggressiv - får du nok ?
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2007 - 12:48 #9
Sorry kunne ikke vide at det var en fejl.
Avatar billede snuden_dk Nybegynder
14. november 2007 - 13:54 #10
Alt forladt. Godt ord igen :-)
Rigtig god dag.
15. november 2007 - 07:26 #11
For at 'bidrage' ->
System Information tool http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte -> http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html
(Behøver ikke instalation!!!)
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:31 #12
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.