Avatar billede lascola Nybegynder
03. oktober 2007 - 22:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Animere dynamisk tekst

Hej Alle
Jeg er ved at lave et lille program, hvor jeg har et lille problem med at animere noget dynamisk tekst. i php skriver brugeren sit navn ( hvilket gemmes i en variabel) denne variabel skal så vises på en eller anden måde i flash, samtidig med at teksten kan animeres. jeg har forsøgt mig med et dynamisk tekstfelt, men variablen forsvinder så snart jeg forsøger at animere tekstfeltet (eksempelvis og rotere det)
er der nogen som kan hjælpe? :S
Avatar billede mat Nybegynder
04. oktober 2007 - 08:15 #1
Embed fonten (tryk på embed knappen i properties for tekstfeltet og inkluder de bogstaver, tal og tegn som tekstfeltet skal kunne vise).

mvh mat
Avatar billede lascola Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:27 #2
Hej Mange tak :D det virker perfekt :D
Avatar billede lascola Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:28 #3
du må lige sende et svcar så du kan få pointene
Avatar billede mat Nybegynder
08. oktober 2007 - 12:39 #4
aight