Avatar billede jlemming Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

karma, afhængig af ulukket spørgsmål

til coadm.
forslag: at man lavede karma søjlen om, således at den gik fra f.eks -100-0-100%, man starter ved 0, stiger mod 100% ved accepteret svar, og mod -100% når man har ulukket spørgsmål. Så kan man hurtigere ser hvilken bruger man har med at gøre.

mvh Jlemming
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2007 - 17:34 #1
det ville lynhurtigt give minus point til nye brugere og derfor indikere meget ved siden af - mig bekendt er karma vist også helt ude af den nye eksperten (hvis den nogensinde kommer)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2007 - 17:42 #2
Jeg har hørt ubekræftede rygter om at den nye Eksperten vil komme i dette årtusinde. ;-)
Det skulle være uden Karma, heldigvis.
Avatar billede jlemming Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:47 #3
nææ, det vil da ikke dårlig karma til nye brugere, karmaen skal blive negativ, når spg har stået åben i et stykke tid.
Jeg kunne bare godt tænke mig, at brugere der ikke accepter svar/lukker spg. kan spottes bedre/hurtigere
Avatar billede snowball Novice
03. oktober 2007 - 18:28 #4
Nu er tanken med karma jo mere end blot om man lukker sine spørgsmål eller ej, så det vil umiddelbart kunne give et meget skævt indtryk af brugeren.

Men som de andre siger, så er hele karma begrebet fjernet fra den nye version som ER på vej ;)

Snowball / Admin
Avatar billede strych9 Praktikant
03. oktober 2007 - 18:52 #5
snowball -> hvornår hvornår? :)
Avatar billede snowball Novice
03. oktober 2007 - 19:30 #6
Jeg ved det ikke endnu, for IDG vil endnu ikke ud med en dato (det har de nok for dårlige erfaringer med ;)), men jeg er blevet lovet, at der i løbet af kort tid vil blive arbejdet intensivt på den nye version.

Så snart der er konkret nyt, vil der blive lavet en E-Nyt.
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2007 - 21:02 #7
Okay - så med andre ord først i 2008? Det er vel et reelt bud?
Avatar billede snowball Novice
08. oktober 2007 - 13:46 #8
Der skulle meget gerne ske noget i år, men om den når FINAL stadiet inden nytår tør jeg ikke love, men det vil vi satse stærkt på!
Avatar billede htmlkongen Novice
09. oktober 2007 - 17:13 #9
Allrighty then :-)