Avatar billede sixhoej Nybegynder
02. oktober 2007 - 16:27 Der er 1 kommentar

En lille lækker bærbar

Hej Alle.

Jeg studerer på CBS, og kunne til mit studie godt bruge en lille lækker bærbar, i et prisniveau der hedder 6000-9000 kr.

Har kigget lidt på en XPS M 1330 fra DELL, som jeg synes kombinerer et ok performance, med et lækkert design, men ville lige høre om der var andre gode forslag.

Den skal ikke bruges til de vilde spil (nok kun FM 2007), så den behøver ikke have et voldsomt grafikkort, men må i stedet gerne være forholdsvis hurtig mht. håndtering af programmer og websider.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede michaelsorensen Nybegynder
02. oktober 2007 - 21:25 #1
Hej,
1.
Du kunne prøve Zepto, de har jo en del gode bærbare, og hvis du gerne vil have en der ligner M1330 performance mæssigt, så synes jeg du skulle vælge znote 6224W, du kan læse anmeldelse om denne her: http://www.tweakup.dk/article/1274/dk/
2.
På den anden side hvis du gerne vil have en rigtig design bærbar, var det måske en ide at prøve Macbook fra Apple, de er både gode, hurtige og stabile. Nåe ja og så kan man få fm2007 dertil. Jeg gætter mig til at du allerede har købt det til pc, og derfor virker det selvfølgelig ikke til mac, men nu ved jeg til gengæld at der kommer fm2008 her til november så ville det jo være passende.

Håber jeg har været til hjælp. Held og lykke med dit køb.