Avatar billede thomaspape Nybegynder
30. september 2007 - 19:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Handelsmodul - flere admins

Hej.

Jeg har set på flere af de her handelsmoduler, der findes - der er jo efterhånden nogle stykker.

Det jeg søger et system, hvor flere administratorer kan logge sig på og kun oprette annoncer i de kategorier, som jeg som superadmin har opsat.

Det vil sige, at jeg som admin kan give andre admins lov til at oprette deres egne annoncer, redigere i deres annoncer oploade fotos osv.

Er der en der er bekendt med om dette system findes eller om man skal til at code et allerede eksisterende system. Hvis sidstnævnte er tilfældet, hvilket system er så bedst at code i.

vh Thomas
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. oktober 2007 - 04:13 #1
Det hedder "at kode" på dansk, altså ikke med C.

Når du ikke har mere styr på hvad du vil have end du skriver her skal du nok overveje at få et professionelt firma med ind over til at specificere dit behov med henblik på at udlede hvorvidt noget eksisterende kan benyttes eller der bør udvikles et system fra bunden af.

Hvorvidt det skal udvikles i det ene eller det andet kommer fuldstændigt an på hvad dine behov til systemet er :)

Hvis det er noget der har interesse og det er noget du er intresseret i at investere i syntes jeg du skal give et kald eller en mail, kontakt info kan du finde på http://www.mc-solutions.dk
Avatar billede thomaspape Nybegynder
12. december 2008 - 22:59 #2
ok