Avatar billede casperl Nybegynder
29. september 2007 - 15:35 Der er 1 kommentar

Investeringskalkulemodel til HHX-elever

Hej Eksperter,

Jeg søger hjaelp til programmeringen af en investeringskalkulemodel til HHX-elever. Jeg kan lave en omfattende og letforståelig beskrivelse af hvad modellen skal kunne og hvordan beregningerne, men selve programmeringen fatter jeg intet af, hvorfor jeg behøver hjaelp til dette.

Hvilket sprog det skal laves i, ved jeg ikke... VB/Excel VBA/Access/PHP/C++, hvad der er nemmest for dig.

Jeg ønsker hjaelp via MSN hvis det kan lade sig gøre, eller blot i denne tråd.

Da applikationen skal ligges tilgengaengelig for fri download efter udvikling, er der ikke penge i det.

Med venlig hilsen
Casper (MSN: cl [AT] casperl.dk)
Avatar billede casperl Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:01 #1
Jeg håber stadig nogen har lejlighed til at hjælpe mig, jeg har lavet et screendump af hvordan det kunne se ud i access, og hvad det er applikationen skal kunne.

http://www.bestaahh.dk/databaseopskrift.JPG

Med venlig hilsen
Casper