Avatar billede cavatino Nybegynder
28. september 2007 - 18:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

StofaNet - Abuse Department?

Når jeg skriver til StofaNet support, kommer svarene på mine spørgsmål fra noget der hedder: 'Abuse Department'.

Hvad handler det om??
Abuse betyder jo misbrug ...

Der bliver i øvrigt skrevet under på en underlig måde. F.eks. 'Søren N'. Altså ikke noget efternavn, hvilket jeg ikke ligefrem anser for at være nomalt.
Avatar billede summer Mester
28. september 2007 - 19:40 #1
Hvis det er support@stofa.dk du skriver til, ved de absolut intet om Stofanet. Hvis du mangler support, så ring istedet 75 64 17 34. Har kan du få hjælp.
Din beskrevne fejl har jeg dog aldrig oplevet.
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 20:03 #2
Ok tak for info, men vidste jeg godt i forvejen. Plejer at ringe. Denne gang havde jeg blot skrevet. Fik i øvrigt aldrig en forklaring. What ever ...

Citat: "Hvad handler det om??"

Citat: "Din beskrevne fejl har jeg dog aldrig oplevet."