Avatar billede ebizz Nybegynder
27. september 2007 - 15:42 Der er 5 kommentarer

Nogen som vil være med?

Hej eksperter!

Jeg har i nogen tid brygget på en idé, og er igang med at sætte et hold, som skal bestå af en rigtig dygtig designer, og 1-2 programmører + mig selv.

Målet er at få et site i luften ved fælles hjælp i sin første version inden nytår.

Eftersom jeg sammen Jacob Friis Larsen i en årrække stod bag Eksperten.dk, er det naturligt for mig at søge her som det første.

Min idé er på ingen måde en pendant til Eksperten.dk eller noget i den genre, blot så Admin her ikke tror jeg er igang med noget sådant...

Håber at høre nærmere fra nogle få motiverede typer, som er friske på at være med til opstarten af et site/univers, som jeg mener har perspektiver langt ud over Danmarks grænser, og på sigt kan blive ganske interessant kommercielt.

Skriv gerne til mig på andreas@netvice.dk, hvis du vil høre nærmere.

Udover denne nye ting, ejer og driver jeg idag:

www.husholdningen.dk
www.parx.dk
www.bilrep.dk

N.B.: I opstarten vil vi alle arbejde ulønnede på fritidsbasis, så hvis det er en betalende opgave du kigger efter, er dette ikke den rette. Jeg søger nogen som kan brænde lige så meget for det her, som jeg selv gør, og derfor danne et hold med mig, som JFL og jeg gjorde i sin tid.
Avatar billede mfalck Praktikant
27. september 2007 - 16:41 #1
hvilket sprog skal det laves i ?
Avatar billede ebizz Nybegynder
02. oktober 2007 - 11:32 #2
mfalck>> Det er ikke væsentligt lige nu. Perspektivet er bredere og sprog/teknik afhænger af de personer vi bliver, og dermed kompetencerne. Hvad kan du af sprog?
Avatar billede mfalck Praktikant
02. oktober 2007 - 12:38 #3
primært java og perl, men har rodet med en lang række sprog.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2007 - 11:21 #4
De ting du ejer og driver i dag ser virkelig godt ud! (bilrep.dk virker dog ikke!)
Avatar billede ebizz Nybegynder
08. oktober 2007 - 07:40 #5
Tak Mads :) Bilrep.dk er nopget hobby, men de to andre ting har jeg brugt lang tid og mange kræfter på. Det er meget forkelligt fra Eksperten.dk, fordi der leveres et fysisk produkt. Det er aldrig nemt :)