Avatar billede a/s Nybegynder
26. september 2007 - 16:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor vil min PC ikke starter efter installation af ny printer?

Jeg har netop installeret en HP 7310-printer, som virker perfekt.
Problemet er, at når jeg (gen-)starter min pc, kommer der kun en hvis prompt i venstre hjørne - og den vil ikke starte før jeg enten slukker printeren eller fjerner USB-kablet!

Hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede hcma Novice
26. september 2007 - 17:54 #1
har du tilsluttet og installeret i nøjagtig den røkkefølge som står i vejledningen ??
hvis ikke, kan det meget let gå galt.
Avatar billede haverslev Novice
26. september 2007 - 17:57 #2
Hehe så godt at de var på bud i Netto idag.
Du har installeret driver cd`en først (uden usb kablet i)og når du gør det, så kommer den ca. midt i installationen og beder dig om at isætte USB stikke og den kan færdiggøre install.
Avatar billede hcma Novice
26. september 2007 - 18:30 #3
Netto har dem til kr. 1000,- fra torsdag og ugen ud  (så længe lager haves)  og det er s.. billigt
Avatar billede rene37 Nybegynder
26. september 2007 - 22:33 #4
Hvis du ikke har installeret printeren korrekt som haverslev beskriver kan du boote op i fejlsikret tilstand og fjerne printer driverne igen. Så må du prøve at installere den igen.
Avatar billede a/s Nybegynder
05. oktober 2007 - 09:36 #5
inge af svarene virker.