Avatar billede 2mikkel Nybegynder
26. september 2007 - 12:28 Der er 1 kommentar

Explorer viser på enkelte hjemme sider viser mærkelie tegn

Hej

På en PC me Ie5 har jeg det problem at æ ø å vises som nogle mærlelige tegn kinesisk !!. Men ikke på alle sider . Hvis jeg går i internetindstillinger og trykker Slet filer... I midlirtidliger internetfiler. Opdatere siden og vupti alt er som det skal være.

Men efter en genstart er der igen ged i det.

Hjælp ønskes ? Hvad mangler ? Hvad skal jeg gøre ?

Pft Morten
Avatar billede double-g Juniormester
26. september 2007 - 12:39 #1
Det er formodentligt fordi siden ikke angiver hvilket tegnsæt siden skal vises med. Så er din browser nødt til at gætte sig frem og så gætter den altså forkert en gang i mellem.

Send dem en mail om problemet. Det er noget enhver kvalificeret webmaster kan rette på under 10 sekunder.