Avatar billede jabberdino Nybegynder
26. september 2007 - 11:24 Der er 2 kommentarer

Palm computer

Hej,

Min far bor i Thailand et sted hvor de ikke har forbindelse til internettet.

Kan han få en trådløs, mini computer så vi kan snakke sammen med fx Skype. Han vil kun brug minicomputeren til kommunication. Er det muligt?

Eller er der andre løsninger?

mange tak.
Avatar billede jabberdino Nybegynder
29. december 2007 - 09:09 #1
ssa
Avatar billede nielle Nybegynder
29. december 2007 - 09:18 #2
Uden adgang til internettet dur løsninger som f.eks. Skype ikke. Hvis han har mulighed for at besøge en webcafe kan det selvfølgeligt benyttes derfra.

Men ellers er der kun den gode gamle telefonløsning