Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 21:35 Der er 3 kommentarer

Jay.net

Jeg er mega utilfres med mit internet hos dbnet.dk og de kan ikke hjælpe med at få løst problmet eller også vil de ikke.

Problemet er at min 25/25 mbit "hakker" meget i det, så jeg ville mene at det kørte bedre da jeg havde 10/10 mbit.

Så mit spørgsmål er om der er nogle der kender til Jay.net og deres 100/100 mbit med 10 gb trafik om måneden.

Jeg er udemærket godt klar over at jeg ikke kan få fuld udnyttelse af hele forbindelsen men det er også lige meget bare den er stabil 95 % af tiden.

10 gb trafik er jeg heller ikke så bange for så det er ikke et problem.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. september 2007 - 21:40 #1
Jeg har ingen erfaring med jay.net, men hvis du har et problem med 25/25, vil du 99% sikkert også have problemet med 100/100, om det er dit udstyr, eller udstyret på centralen, eller undervejs, skal jeg ikke kunne svare på.

"10 GB trafik kan udnyttes på teoretisk 6-7 min)
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 21:59 #2
Det skal lige siges at jeg giver 449 kr. for 25/25 og 279 kr. for 100/100.

Man kunne jo håbe på at de skulle flytte rundt på noget udstyr til min fordel.

Har prøvet at sætte pceren uden om ruteren og det gav ikke rigtig noget.

Jeg kan ikke lige huske helt hvordan det er men det er noget med 1 kr. pr. gb for noget trafik og 10 kr. pr. gb for noget andet trafik.
Avatar billede michael-diff Nybegynder
03. marts 2008 - 13:10 #3
Det tilbud jeg selv kigger på i øjeblikket er: 100/100 inkl. 5 GB
Det er fri download og 1 krone pr. GB i upload efter de 5 GB der følger med i pakken.

Det er sådan jeg tolker det i hvert fald.