Avatar billede newcoma Nybegynder
24. september 2007 - 17:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er bedst for en webdesigner?

Hej

jeg har arbejdet som webdesigner i et par år og har altid været den eneste ansatte med de kompetencer.

Jeg står nu i den heldige situation at jeg skal vælge mellem to jobs som webdesigner.

Det ene har jeg mulighed for at arbejde sammen med flere webdesignere, men det er bare ikke lige så spændende som den anden stilling hvor jeg så igen bliver den eneste.

Er der nogen der har erfaring med at arbejde flere designere sammen og hvor vigtigt er det i det daglige?
Avatar billede a1a1 Novice
24. september 2007 - 17:45 #1
jeg er ikke designer, men programmør, jeg ville foretrække at der var andre, MEN design er ikke på samme måde "kompliceret" og i prog. er det rart at have en du "lige" kan spørge... (design er en kunst, jeg ikke kan men "hardcore tænkning" er ikke det vigtigste)

Hvis du selv er god til at finde "inspiration" på nettet osv. vil jeg tage det hvor du er den eneste (så kan du jo også blive "senior creative designer" eller hvad man nu kalder det :o) ), men det "vigtigste" er jo også at der er gode/flinke kollegaer (det er ikke alle programmører der er "helt uvidende" om design, men ved en del om hvad "designere" "mener")...
Avatar billede jps6kb Novice
24. september 2007 - 21:35 #2
Jeg ville mene at det må være arbejdsopgaverne der skal drive det.
Der er jo tilsyneladende opgaver nok det sted med flere, eftersom der er en ledig stilling.

Det kunne jo gå hen og blive større projekter end du måske selv kunne håndtere, og det giver jo en gran mere erfaring. Så er der også den faglige udfordring ved at arbejde sammen med andre.

Men arbejdsopgaver, interesser, selvtillid og løn..