Avatar billede kpringkobing Nybegynder
23. september 2007 - 13:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lotus note til Windows ?

På arbejdet har vi fået Lotus Note, i forbindelse med et unik udviklet database system.

På min personlige PC, vil jeg gerne bruge Lotus Note mail/kalender program istedet for Microsoft. Er det muligt at få Lotus Note mail/kalender til windows ?

Hvad er prisen (evt. gratis ???)

Kp
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2007 - 13:24 #1
Så vidt jeg husker har det været muligt at købe Lotus Notes som enkelt bruger licenser, men om det stadig er muligt har jeg ingen idé om, det kan være en leverandør som Ravenholm kan fortælle dig det præcist.
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2007 - 13:28 #2
Det ser det ud som om man kan: https://www-112.ibm.com/software/howtobuy/buyingtools/paexpress/Express?P0=E1&part_number=D5CPILL,D5CS2LL,D53T5LL&catalogLocale=en_DK&Locale=en_US&country=DNK&S_TACT=none&S_CMP=none
Avatar billede jogii Nybegynder
24. september 2007 - 09:03 #3
I forbindelse med dit arbejde er der købt licens. Den må du godt anvende derhjemme, afhængig af hvilken type det er.
Avatar billede jogii Nybegynder
05. oktober 2007 - 23:45 #4
Har du fået installeret Notes derhjemme?
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
06. oktober 2007 - 09:48 #5
Nej. Da jeg undersøgte det, fandt jeg udaf at vi snart får en ny version af note, så jeg vil vente til vi får den.

Tak for tippet.

jogii svar så du kan få dine point
Avatar billede jogii Nybegynder
06. oktober 2007 - 20:59 #6
Ja, det vil jeg da gerne. Men du behøver ikke være bange for opgraderinger. Notes er umiddelbart det nemmeste program jeg har set at op- og nedgradere.
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2007 - 13:52 #7
Ja, opgradering plejer at gå smertefrit i hvert til fald af klienterne !
Avatar billede jogii Nybegynder
07. oktober 2007 - 22:40 #8
Serveropgraderinger plejer at være endnu nemmere. Det er noget man gør mens folk spiser frokost :-)
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2007 - 23:17 #9
Lukketid ?
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 23:52 #10
Husk at acceptere jogii's svar.