Avatar billede jespersahner Nybegynder
22. september 2007 - 14:06 Der er 1 løsning

Undgå sikkerhedsadvarsel

Når jeg logger ind på bestemte sider med brugernavn og pasord, popper en boks op med "Sikkerhedsadvarsel. Du er ved at blive omdirigeret til en forbindelse, der ikke er sikker..". Man kan så acceptere advarslen, hvorefter man logger ind.

Kan man undgå denne advarsel for specifikke sider, som man bruger ofte? Hvilke indstillinger i IE skal man i givet fald ændre?
Avatar billede jespersahner Nybegynder
23. september 2007 - 23:15 #1
Fandt selv svaret her:
http://support.microsoft.com/kb/883740

1.    Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2.    Locate and then click the following key in the registry:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings
3.    On the Edit menu, point to New, and then click DWORD Value.
4.    Type WarnOnHTTPSToHTTPRedirect, and then press ENTER.
5.    On the Edit menu, click Modify.
6.    Type 0, and then click OK.