Avatar billede picazzo Nybegynder
21. september 2007 - 04:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ris/ros på min webside:

Jeg har lavet en samling gode links, men lidt konstruktiv kritik vil ikke være af vejen!

Tak.
Avatar billede picazzo Nybegynder
21. september 2007 - 04:40 #1
...og siden er: www.linkmaster.dk
Avatar billede bubbaa Nybegynder
21. september 2007 - 07:28 #2
Det virker måske lige lovlig småt, lige når man kommer ind på siden.
Kan ikke helt finde ud af om du har valgt en mindre skrifttype, eller om det er fordi tingene står tæt.

Det er rart hvis der står på forsiden, hvornår siden er opdateret.
Avatar billede dstjulle Nybegynder
21. september 2007 - 07:32 #3
fedt side men jeg synders der mangler lidt om onlie spil det kunne være en godt ting at få på
Avatar billede js_delphi Nybegynder
21. september 2007 - 21:47 #4
Jeg synes helt klart, at links under en kategori skal sorteres alfabetisk.
Avatar billede c-holst Novice
30. september 2007 - 19:38 #5
Ved første øjekast tænker jeg. Endelig noget en rigtig pæn side her i kategorien
siden er sat rigtig flot op
farvevalgene er måske en smule kraftige og kunne måske tones lidt ned. synes på en måde baggrunden skærer lidt i øjnene

sponsorlinkene i højre side er jo smarte nok, med et billede fra deres hjemmeside, men det bliver lige lovlig småt på min 19"

siden er behageligt frigjort for pangfarver, reklamer for dit og dat, og alt muligt andet crap. Det kan jeg personligt godt lide

ser egentligt ikke noget på forsiden som jeg ikke synes hører til

måske er der lidt for mange af de små blå bølgeadskillelser, fx mellem sponsorlinkene. kunne måske bare være lidt hvidt

over feltet nyttige mangler et hvidt felt hvis du skal holde linien. Der synes jeg faktisk du roder lidt rundt på hele siden. med hvide adskillelser lidt inkonsekvent

kunne måske gøre siden lidt bredere så der blev en lidt bredere hvid stribe mellem menuerne i siderne og indholdsfeltet

Der var lidt fra mig, skyd endelige igen
Avatar billede picazzo Nybegynder
03. januar 2008 - 21:51 #6
lukket