Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
20. september 2007 - 18:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afsender på email formular

Hej Alle! Jeg har LIGE fået superhjælp hér på Eksperten til at få svar på et spørgsmål vedrørende email formular. Nu har jeg så et nyt, som jeg meget håber på at I også har forstand på!

Det handler om at når nogen sender en besked til mig via min email formular på www.artofgraphics.dk, så virker alt som det skal - bortset fra at der er ingen "afsender" på emailen. Dvs jeg får foreksempel tilsendt beskeden til min hotmail adresse, men dér får jeg en slags "farlig email" meddelse fordi der ikke er en gyldig afsender på.

Der står følgende i de beskeder jeg får:

Til Art Of Graphics
Fra: (Ukendt)
Denne meddelelse kan være farlig. Få mere at vide
Sendt:20. september 2007 18:09:51
Til: info@artofgraphics.dk

Below is the result of your feedback form.  It was submitted by () on Thursday, September 20, 2007 at 18:09:49--------------------------------------------------------------------------- textfield: Karin Kristensen
textfield2: karin.kristensen@hotmail.com
textfield3: Emnet! textarea: Indholdet i beskeden står hér.
Send: Send

Hvor skal det stå i min kode at den email kommer fra min hjemmesideformular?? Eller har dette noget med udbyderen at gøre!!?

Håber meget I kan hjælpe med dette problem også!!

Karin
Avatar billede cpufan Juniormester
20. september 2007 - 18:38 #1
hvis du i din kode:

<td colspan="2"><input name="textfield2" type="text" class="inputsoeg"></td>

ændrer til

<td colspan="2"><input name="email" type="text" class="inputsoeg"></td>

så bliver den sat ind som afsender
Avatar billede cpufan Juniormester
20. september 2007 - 18:41 #2
du kan også ændre navnet på feltet i kontrollen i dreamweaver, det skal hedde email
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
20. september 2007 - 18:49 #3
Sådan! Tusind tak!!
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
20. september 2007 - 18:51 #4
Den er dog stadig angivet som "farlig email" i min inboks... :-(
Avatar billede w13 Novice
20. september 2007 - 18:54 #5
Der må være ord i mailen, som er vurderet som "farlige" af dit emailprogram. Hvis du nu læser under "Få mere at vide", hvad står der så, kan gøre mailen farlig?

Hvis du i øvrigt fjerner name="Send" fra din submit-knap (hvilket nemlig er fuldstændig overflødigt), så slipper du for, at der i mailen står "Send: send".