Avatar billede c-sharp Nybegynder
19. september 2007 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med SELECT på DataTable

Jeg laver en ganske enkelt SELECT på en datatable men der er nogle problemer med nogle poster som den ikke finder. Jeg er rimlig sikker på at posten er i datatablen men den finder den bare ikke.

Jeg koder ASP.net 2.0 og har læst at der skulle være en bug i Frameworket til .NET 1.1, men er det stadig et problem i 2.0?
Og er der evt. en løsning?
Avatar billede kalp Novice
19. september 2007 - 21:56 #1
Du kan jo teste din Query direkte i visual studio.. hvis den kommer frem der så er den også i din DataTable og så er det en bug som stadig lever.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
20. september 2007 - 18:48 #2
Problemet var at feltet jeg søgte i ikke var instaniseret som en int men som en string.

kalp tak for din kommentar!