Avatar billede megadragon Nybegynder
19. september 2007 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder denne film?

Jeg leder efter en film, som jeg ikke kan huske hvad hedder.
Filmen forgår i fremtiden, på en anden planet, men som ikke har ret udviklet teknologi (de bruger fx hestevogne). Denne planet har en lys side, hvor der altid er dag; og en mørk side, hvor der altid er nat. Mellem disse to sider er der en mur. De to sider har altid været i krig, men i det tidsrum film forgår, er der en vakkelvorn fred.
Filmen følger en læge (nyuddannet) som ankommer til denne planet og skal en være assistent til den gamle læge, eller afløse ham (kan ikke huske hvilken en af de to det er).
På den gamle læges klinik bor der blandt anden en formskifter, som ikke kan styre hans skiften, og blev derfor efterladt på planeten af han forældre.
På et tidspunkt i filmen er der en mand som bliver inficeret af en ormeligende parasit, som den gamle læge fjerner ved at bruge en rød hanske, som gør ham i stand til at stikke sin hånd ind i mandes krop, og fjerne parasitten.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede evildoctor Praktikant
19. september 2007 - 17:29 #1
Kan du huske;
- hvornår er den fra??
- Navne på skuespillere??
- Stednavne eller personnavne fra filmen??
Avatar billede megadragon Nybegynder
19. september 2007 - 17:42 #2
-Den er ikke helt ny, jeg tror nok det 5-10 år siden jeg så den
-Desvære
-Nope
Avatar billede heg Nybegynder
19. september 2007 - 18:02 #3
Avatar billede megadragon Nybegynder
19. september 2007 - 18:15 #4
Yepper, lige præcis
smid et svar, så du kan få nogle point
Avatar billede megadragon Nybegynder
19. september 2007 - 18:36 #5
desværre ser det ikke ud til at den er til at få fat på
Avatar billede heg Nybegynder
19. september 2007 - 21:25 #6
svar, håber det lykkes dig at få fat på den - god fornøjelse