Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. september 2007 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

default sprog fil

Jeg har et forum lavet i .NET, jeg har oversat stort set hele den engelske sprog fil til dansk og nu vil jeg gerne bruge min sprog fil som default sprog, men når jeg ændre min web.config så da-DK står som default så er det stadig engelsk der er på forumet når man tilgår forumet som gæst.

Skal man ændre noget andre steder.
Avatar billede sherlock Nybegynder
18. september 2007 - 13:20 #1
Hvilket forum er der tale om?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. september 2007 - 13:35 #2
Kan ikke huske hvor det er jeg har downloadet forumet fra.
Avatar billede sherlock Nybegynder
18. september 2007 - 13:48 #3
Der er umiddelbart 3 måder det kan bestemme default-sproget på.

1. (som du har klaret) En setting i web.config.
2. En setting i databasen, som sandsynligvis er til at sætte på en admin-side.
3. At bruge browserens default-sprog. Det er ikke særlig sandsynligt.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. september 2007 - 13:56 #4
Jeg har prøvet og og være logget ind som Administrator, men kan ikke nogen steder i admin seksionen finde et sted hvor man kan sætte et default sprog.
Avatar billede sherlock Nybegynder
20. september 2007 - 16:20 #5
Hvis du har den originale pakke, så send den til jkp [at] eanet.dk
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. januar 2008 - 15:31 #6
har fixet det, fandet det i web.config filen, sorry jeg ikke har lukket spørgsmålet før nu.