Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2007 - 08:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad er afløseren for FrontPage?

Jeg har udviklet mange websider i frontpage - men nu har jeg skiftet til Vista og offive 2007. Der findes nu 3 nye programmer
til WEB udvikling.
1.
Hvilket program skal jeg vælge når jeg ønsker at fortsætte efter frontpage?.
Jeg har html og asp sider samt access database og javascript på min web
2.
Kan mine gamle websider direkte konverteres til det nye program?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2007 - 08:47 #1
Hvis du vil blive i Microsoft verdenen: Expression - meget, meget bedre program edn Frontpage.
Men du kan jo også kigge på Adobe Dreamweaver - efter min mening: endnu bedre program.

Dit andet spørgsmål, ja, siderne kan faktisk direkte føres over. Det vil dog grundet Frontpages dårlige måde at bygge sider op på, være en rigtig god idé at lave dem om, men det tager jo tid.
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2007 - 09:29 #2
Tak for svaret
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg giver dig point. Kan du hjælpe
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2007 - 09:44 #3
ja, jeg har placeret et svar - så vælger du mit navn til venstre og siger accepter.

Håber du kan bruge svaret til noget.
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2007 - 09:49 #4
Ja tak.
Lige et spørgsmål mere.
Vælger jeg Adobe kan frontpage siderne så automatisk føres over uden problemer?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2007 - 10:13 #5
Ja, helt uden problem - men hvis du har brugt Frontpage ekstension for at uploade, fungerer det på en noget anden måde ...men det nu også i Expression!

Noget af det der kan give problemer er hvis du har lavet menuen i Frontpage, med roll-over knapper, og skal rette dem i Expression eller Dreamweaver
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2007 - 14:51 #6
Det har jeg ikke
Vil du lave det så du får point
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2007 - 15:02 #7
Både Expression og Dreamweaver har det indbygget - men jeg kan sagtens lave en menu til dig - jeg har et program til det!
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2007 - 15:54 #8
Jeg bruger Burmes HV Menu
Dreamweaver er på engelsk. Er der en Dansk version
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2007 - 16:14 #9
Nej desværre - hverken Expression eller Dreamweaver findes på dansk.