Avatar billede KongKurs Juniormester
17. september 2007 - 00:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hva siger i til det?

Hej,

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på mit site(gerne konstruktiv kritik) www.veryhot.dk - tak!

Mvh

Frederik
Avatar billede boxer Nybegynder
17. september 2007 - 01:08 #1
Den er fin, men du bør kigge lidt på den måde billederne behandles på.
Thumbnailen er forvredet, det samme gælder for billedet når man klikker på det.

Det er ikke godt nok for et site der er baseret på billeder.
Så skal oplevelsen være derefter.
Avatar billede enya Nybegynder
17. september 2007 - 01:11 #2
Hvis ikke kun sitet skal være for en "lukket gruppe", synes jeg det mangler på forsiden, hvad "formålet" med sitet er..
Avatar billede KongKurs Juniormester
17. september 2007 - 05:17 #3
Boxer> har udbedret billederne alle steder, bortset fra forsiden da layout ryger af h...... til - forslag eller er det til at leve med?

Enya> Yep, du har helt ret - må til tasterne :)

Tak for input!
Avatar billede boxer Nybegynder
17. september 2007 - 15:38 #4
Det med forsiden synes jeg er ok, men når men klikker på et billede og det popper op, er kvaliteten forringet væsentligt.
Det må kunne gøres bedre.

Det kan du nok få hjælp til i en anden kategori. Jeg har ingen anelse om hvordan problemet løses.
Avatar billede enya Nybegynder
17. september 2007 - 21:38 #5
Fik ikke skrevet, at jeg synes sitet er OK - hvis man er ung .. :) Men at der skal forbedres noget ift. fotos.
Avatar billede KongKurs Juniormester
18. september 2007 - 15:04 #6
boxer> Det forstår jeg ikke jeg har ændret det så de skalere naturligt!?

enya> tak!
Avatar billede boxer Nybegynder
18. september 2007 - 17:40 #7
Der må være et eller andet i vejen?
Lad os tage en tilfældig profil:
http://www.veryhot.dk/Profiler/VisProfil.aspx?id=41

Prøv at højreklikke på billedet og vælg VIS.
Sammenlign billedet med billedet der kommer i popup når der klikkes på det.
Kvaliteten er ikke så god i popup'en.

Men selve profilbilledet på den side jeg linker til er helt i top.
Det er kun popupbilledet jeg mener.
Avatar billede KongKurs Juniormester
18. september 2007 - 18:16 #8
boxer> Det er mærkeligt, fordi jeg får det samme billede i rette proportioner og kan ikke se nogen nævnværdig forskel.... Hvis ikke det er for meget kunne du så lave et screendump til mig?? :)
Avatar billede boxer Nybegynder
18. september 2007 - 19:13 #9
http://upload3.postimage.org/144384/photo_hosting.html
Testet i firefox og IE7 med samme resultat.
Avatar billede KongKurs Juniormester
18. september 2007 - 19:37 #10
boxer> Tak!... men synes nu ikke det virker som et 'stort' problem... men det vil tiden jo vise :)
Avatar billede boxer Nybegynder
18. september 2007 - 21:51 #11
Velbekomme :o)

Om det er stort eller ikke kommer vel an på øjnene der ser....

Jeg ved ikke hvor besværligt det er at lave rigtigt, men jeg ville nok forsøge at gøre det med det samme.

Ellers synes jeg designet spiller fint.
Avatar billede KongKurs Juniormester
19. september 2007 - 23:12 #12
boxer> smider du et svar :)
Avatar billede boxer Nybegynder
20. september 2007 - 15:52 #13
:o)
Avatar billede KongKurs Juniormester
20. september 2007 - 18:34 #14
Tak for inputs :)