Avatar billede juliemusen Nybegynder
16. september 2007 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

nyt websted

Hejsa.

Hvad er det helt præcis jeg skal gøre når jeg skal starte et nyt websted, deri tænker jeg, hvad skal min mappe hedde, hvor jeg gemmer mine filer og inden i mappen skal jeg vel lave en mappe der hedder images og css o.s.v, eller hvordan?.
Hvad skal jeg kalde mappen og min hovedside heddder index, eller??

Med Venlig Hilsen
Julie
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. september 2007 - 20:10 #1
ups ....lang vej!
Prøv at starte her: http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/
Avatar billede miss-g Seniormester
17. september 2007 - 16:10 #2
Dine html filer skal ligge uden for mappen. Den side som man skal se først hedder altid index.html eller index.htm.

Ved siden af dine html filer kan du fint lave en mappe der hedder f.eks. images, og så gemme billederne i den.

Style sheet css filen - kan du lægge ved siden af index og de øvrige html. filer.

Det er egentlig helt op til dig hvad du vil kalde dine filer og mapper - bare husk at der ikke må være æ, ø og å i navnene og heller ingen mellemrum.

Og igen den første fil der bliver vist er altid index, så den skal hedde index....
Avatar billede juliemusen Nybegynder
19. september 2007 - 01:33 #3
tak til jer begge to. Jeg har fået meget hjælp af begge jeres svar, så jeg synes næsten i skal dele pointene. smider du et svar fotograf
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. september 2007 - 07:38 #4
Det gør jeg så ....