Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. september 2007 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fjernskrivebord og logon

Er kommet til at slå fjernskrivebord fra, men ved ikke hvordan jeg slår det til igen.

Men vigtigere..

Jeg kan godt komme til login skærmen via fjernskrivebord, den skriver dog at brugernavn eller password(eller domæne) er forkert. Men øhh det er det altså ikke.

Hvad kan årsagen være ?
Avatar billede Erik Ødemark Nybegynder
16. september 2007 - 18:02 #1
Du skriver ikke om det er på lokal eller remote du har slået det fra. Dog tror jeg ikke det er tilfældet da du ellers ikke ville blive mødt af en login.
Jeg tror du anvender et forkert "domain" navn, formentlig computernavn eller domaine (hvis den køre under AD).

Er rettighed til at logge ind med remote desktop skrives det som fejl.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. september 2007 - 18:22 #2
den nederste er grå-lagt.
Jeg når slet ikke til skrivebordet.

Nej det skrives ikke som en fejl. blot at der ikke kunne logges på...
Avatar billede Erik Ødemark Nybegynder
16. september 2007 - 21:28 #3
Skriv fejlmeddelelsen her
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. oktober 2007 - 23:21 #4
Ved ikke hvad fejlen var. Vil du have points?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2008 - 19:16 #5
Lukker