Avatar billede ole007 Nybegynder
15. september 2007 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

menu pile forsvinder

Hej. Jeg har lavet en hjemmeside www.hesselrod-rideklub.dk og det er sådan set gået meget godt, men efter at den er lagt ud, er mine små pile i menuerne forsvundet, der er kun et kryds. Inden den blev lagt ud, testede jeg den her http://hjem.get2net.dk/olekoester/index.html  og der er der ingen problemer. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre.Obs, jeg er ingen stor html haj, snarere en lille html-gubbi. mvh Ole
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. september 2007 - 00:06 #1
Har du sjekket at du har uploadet pilene til serveren??
Hvis ja, hvad er navnet på pile filen?
Avatar billede ole007 Nybegynder
16. september 2007 - 00:40 #2
Hej, tja nu har jeg fået det til at virke, ved at flytte arrows.gif fra en undermappe op øverst i herakiet, og det var åbenbart hvad der skulle til. tak for hintet til at lede efter pilen.
Avatar billede ole007 Nybegynder
16. september 2007 - 00:42 #3
har lige glemt hvordan man gør, men
Avatar billede ole007 Nybegynder
16. september 2007 - 00:43 #4
send lige et svar, så du kan få nogle point
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. september 2007 - 02:14 #5
Læg et svar og accepter deg selv.

Vil ikke ha points for det der ;-)
Avatar billede ole007 Nybegynder
16. september 2007 - 10:20 #6
ok så, og god weekend