Avatar billede darkwader Juniormester
14. september 2007 - 16:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

sider kan godt ses på det lokale drev men ikke under domæne

Hej

Efter vi har flyttet www.284.dk til ny server/udbyder oplever vi
at linken til data på mhv 901 enø ikke virker. Det besynderlige er at :
Peger jeg på en anden fil virker det upåklageligt
Men laver en en fil fra fra grunden virker det ikke.

Ligeledes virker vores hoved side i højre side ikke.
Her har jeg samme oplevelse.

Nogen der har se den fejl før.

MVH
Darkwader
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. september 2007 - 16:36 #1
Drop mellemrum i filnavne
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. september 2007 - 16:37 #2
Og undgå ligeledes æ, ø og å i filnavnet.
Avatar billede darkwader Juniormester
14. september 2007 - 16:49 #3
Tak for hjælpen. Det hjalp bare ikke.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. september 2007 - 16:53 #4
Der er stadig mellemrum i mappen "Om 284"
Avatar billede darkwader Juniormester
14. september 2007 - 17:08 #5
Jep det er nu rettet. Og hjalp stadig ikke.
Har enda kørt en backup ind fra marts måned det hjalp heller ikke
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. september 2007 - 17:11 #6
Du har stadig et "å" i dit link :)

http://www.284.dk/Om_284/data_på_enoe.htm
Avatar billede hcma Novice
14. september 2007 - 17:48 #7
og stadig stort bogstav    Om
Avatar billede hcma Novice
14. september 2007 - 17:49 #8
så igen:  der må ikke benyttes: æ,ø,å, store bogstaver, mellemrum
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2007 - 19:16 #9
<ole>

Anti-højre-klik-scripts er der absolut ingen beskyttelse i ... de fleste 12-årige kan kopiere evt. billeder alligevel. Det eneste man opnår, er brugernes irritation over at få frataget features i deres private software.

At bruge den slags scripts, når man beder om hjælp til koden, må nærmest betegnes som galloperende usmart!

/mvh
</bole>
Avatar billede darkwader Juniormester
15. september 2007 - 23:18 #10
Først til olebole.

Jeg kan ikke forstå at du farer sådan flint. Der er lagt en besked om de billeder må du ikke kopiere. Ejerskabet / copyrigt liggger klokkerent hos flotille 284. - Ergo er der ikke noget med fratage folk features i deres private software. - Og det var ikke det jeg bad om hjælp til. Det var få det nogle sider op at køre efter server skift.

Til jere andre. Tak for hjælpen. Jeg må jo æde mine ord.:-) Det var æøå m.m der drillede på denne server. Så er jeg blevet så klog:-)
Giv mig svar og jeg overfører point.

Tak hjælpen
Avatar billede thesheriff Nybegynder
15. september 2007 - 23:20 #11
Velbekomme
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2007 - 23:35 #12
"Jeg kan ikke forstå at du farer sådan flint." >> Derfor er der ingen, som siger, det er svært. Stortset alle, der deltager i (D)HTML- og JavaScript-kategorierne, ved, det er noget, der i dén grad irriterer deres brugere - og undlader naturligvis derfor  ;o)

"Ejerskabet / copyrigt liggger klokkerent hos flotille 284. - Ergo er der ikke noget med fratage folk features i deres private software" >> De to ting har intet somhelst med hinanden at gøre - og som sagt kan den slags scripts på ingen måder sikre dig mod, at nogen kopierer dine billeder. Hvorfor så fratage brugeren den og alle de andre features, som ligger i hans kontekstmenu?
Avatar billede darkwader Juniormester
15. september 2007 - 23:46 #13
Jeg vil bøje mig så lagt, at jeg notere mig sikkerheden ikke er den optimale. Og vælger at tolke på den måde du gjort opmærksom på.
Det takker jeg for.:-)

Resten af din argumentation mener jeg ikke holder vand på nogen måder. Så enkelt er det. Det er ikke alle brugere på internettet der nørder og kan de færdigheder du angiver. Lad det nu ligge. For det her bliver vi ikke enige om.