07. juni 2001 - 20:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Formatering

Hvordan formatere jeg Windows Me. da der ingen dos er. Hjælp hurtigst mugligt
Avatar billede blood Nybegynder
07. juni 2001 - 20:56 #1
Du laver en startdisk i Tilføj/Fjern programmer og booter op på den!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. juni 2001 - 20:59 #2
brug en win98 startdiskette
07. juni 2001 - 21:04 #3
Og hvad så når jeg har gjort det.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. juni 2001 - 21:08 #4
når du har formateret, har du 2 muligheder:
1. boote fra win me cdrom, så starter installationen automatisk
2. boote på win 98 disketten og vælge understøttelse for cdrom, skifte til cdromdrever med win me skiven i og skrive install (eller setup hvis det er den engelske version)
Avatar billede blood Nybegynder
07. juni 2001 - 21:08 #5
Så booter du op på den og formatere/instaler igen
07. juni 2001 - 21:15 #6
Der er noget i vejen jeg kan ikke opratte en startd diskette er der ikke en anden måde jeg kan FORMATERE min harddisk for det er meget VIGTIGT nemlig.
Avatar billede blood Nybegynder
07. juni 2001 - 21:18 #7
Så download en win98 boot disk her http://www.bootdisk.com
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. juni 2001 - 21:23 #9
her er en rigtig god guide!
http://www.putergeek.com/winme_install/
Avatar billede hotpop Novice
07. juni 2001 - 22:01 #10
lav en millenium startdiskette - kopier format.com over på den fra c:\\windows\\command - start maskinen med disketten i drevet - formater!
Avatar billede hotpop Novice
07. juni 2001 - 22:03 #11
nicolai christiansen> således laver du en startdiskette: start-knappen - indstillinger - tilføj/fjern programmer - startdiskette.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
11. juni 2001 - 10:00 #12
Hvis du har cd til enten WinME, Win98 eller lign behøver du ikke en startdiskette, for at boote i dos. Installationscd\'en kan fint bruges til at boote fra.
Avatar billede hathor Nybegynder
14. juni 2001 - 13:10 #13
Har du noget strisserne ikke må finde?
Avatar billede it_duck Nybegynder
22. juni 2001 - 10:05 #14
Prøv at søge på \"www.google.com\" efter \"win me dos patch\", og du vil finde en fil som låser DOS op!, så du har den i win me!. Microsoft har valgt at låse DOS, men den er der stadig!!. Det er helt klart den bedste løsning, for folk som stadig ønsker at have DOS!.